onsdag 19 augusti 2009

Slut i rutan

Härmed meddelas att Bollamazonen läggs i malpåse.


Ni som inte gillar sanningen får er vilja fram.

Det finns folk som inte förstår orden ironi, kritik och censur.

Ni kan väl slå upp dem så kan vi diskutera saken nån gång.



Det är samtidigt ledsamt att ge sig för "De anonyma asgamarnas" blodtörst, när jag vet att det faktiskt finns folk som uppskattar en del av det jag skriver.

Jag kan ta både smällar och törnar som är riktade mot mig, vad jag däremot hatar starkt är när min familj blir drabbade. Och de blir drabbade, tro mig, jag är ju pappa först och främst.


Jag älskar fotboll och lärt mig att uppskatta er i Skå IK Dam, både spelare och (en del) ledare.



Nu ska fotbollen vara i fokus så jag stiger åt sidan.



Imorgon har Kjelle kallat till ett möte före träningen, låt oss klara av det utan att förstora upp saker.
Fråga mig om det som ni vill (beträffande Bollamazonen) så vi kan lägga ner det här.



Bollamazonen Sam 2009-08-19

Inga kommentarer: